Четвер, 19.06.2025, 01:07
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Погода
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [1]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Як ви ставитесь до освітніх реформ?
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Кропивнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
    Головна » Статті » Мої статті

    Ефективність використання навчального кабінету
    Кабінет – це підрозділ загальноосвітнього навчального закладу, оснащений наочними посібниками, навчальним обладнанням, меблями і пристроями, дидактичними і методичними матеріалами, що стосуються конкретного предмета. Ефективність навчання залежить, звичайно ж, перш за все від майстерності вчителя, від методів навчання і форм занять, а також від зовнішніх умов, що впливають на сприйняття дитиною навчального матеріалу. До таких умов і належить обладнання кабінету, де проходять навчальні заняття. Окрім того, оптимальне комплексне використання всіх видів навчального обладнання, яке зосереджено в кабінеті, допомагає вчителю скоротити час на організаційні заходи, підготовку уроку, систематизує його перспективну роботу. У навчальному кабінеті проводяться уроки, заняття гуртків, факультативні та інші позакласні форми роботи з учнями.
    Ефективність використання кабінету інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій (далі КІКТ, кабінет) у навчально-виховному процесі залежить не тільки від сучасності його обладнання, наповненості програмно-апаратними засобами навчання та іншими навчально-методичними матеріалами, а й значною мірою від комплексу організаційно-методичних заходів, спрямованих на підвищення ефективності навчального процесу, які проводяться у навчальному закладі.
    Насамперед треба зазначити, що КІКТ не слід розглядати як навчальне середовище, призначене тільки для навчання інформатики та проведення занять з інших навчальних дисциплін освітньої галузі «Технології». Облад¬нання кабінету (комп'ютери, програмні засоби загального призначення і педагогічні програмні засоби, дидактичні матеріали у твердій та електронній копіях) має тенденцію до швидкого морального старіння. За даними провідних виробників програмного й апаратного забезпечення, тривалість ефективного використання апаратного забезпечення орієнтовно 3—5 років, а програмного забезпечення — не більше п'яти років, тому програмно-апаратне забезпечення слід використовувати якомога інтенсивніше
    Категорія: Мої статті | Додав: salnikov9510 (12.02.2015)
    Переглядів: 1148 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2025